Hvorfor er Facebook-annoncering vigtig?

Facebook-annoncering er en af de mest effektive måder at vækste din forretning online på. Det er dags dato det førende sociale medie, og kan prale med over 2.7 milliarder aktive brugere, hvor brugerne ofte bruger flere timer om ugen på deres platform. I Danmark er der dags dato ca. 3.8 millioner brugere. Det er også en af de mest omkostningseffektive former for reklame i den moderne tid. CPM, eller pris pr. tusinde indtryk, på Facebook varierer fra 30 kr- 60 kr. Dette betyder, at du bogstaveligttalt kan bruge mindre end 60 kr og nå ud til over 1.000 mennesker.

//onlinerelation.dk/wp-content/uploads/2020/10/facebook-ads-lille-virksomhed.jpg

Facebook-annoncering giver virksomheder i alle størrelser mulighed for at nå deres ønskede publikum og sælge direkte til dem. Virksomheder, der udnytter Facebook-annoncer med succes, kan udvide deres forretning betydeligt på en forudsigelig og målbar måde. På grund af dette er Facebook-annoncering grundlæggende for succesen for virksomhedsejere, der ønsker at vokse hurtigt – hvis ens målgruppe er der selvfølgelig.

https://onlinerelation.dk/wp-content/uploads/2020/10/gode-facebook-reklamer-1920x650.png

Få resultater med Facebook

Selvom Facebook-annoncer har potentialet til at hjælpe dig med at forbedre din virksomheds synlighed væsentligt, øge salget og udvide din forretning online, kræver det viden og erfaring med Facebook-annonce platformen, for at få mest muligt ud af dine annoncekroner


Hvis din virksomhed ønsker at komme ind på annoncering markedet på sociale medier, bør du overveje at komme om bord.

Facebook annoncering giver en helt unik mulighed for at målrette annoncer på mange forskellige parametre. Eksempelvis alder, geografiske placeringer, profiloplysninger, interesseområder, og om målgruppen har besøgt din hjemmeside eller facebook gruppe + meget meget mere.

De parametre gør at du kan bruge facebook som en del af dine salgskanaler, og det skaber fantastiske muligheder for at vise annoncer til de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt.

//onlinerelation.dk/wp-content/uploads/2020/10/Facebook-optimering.jpg

“Målet med Facebook-annoncering er at skabe trafik, der fører til salg i din virksomhed“


DET ALLERFØRSTE SPADESTIK STARTER MED EN SNAK

Step 1 af en vellykket Facebook-annoncering strategi er at målrette de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt. For nogle virksomheder kan det eksempelvis betyde at målrette mod vigtige demografiske oplysninger og fysiske placeringer. Hvis du vælger at tage en snak med Online Relation skal vi bla. snakke om din ideelle målgruppe, og udarbejde de mest effektive måder at nå de personer på Facebook.

7793

Den rigtige person

Facebook har unikke målretningsværktøjer sikrer, at du er i stand til at oprette forbindelse til og nå din målgruppe.

7794

Det rigtige tidspunkt

Ca. 3.8 millioner personer i Danmark bruger facebook dagligt. Det gør dig i stand til at nå potentielle kunder hurtigt og effektivt.

7795

Den rigtige besked

Del din unikke historie gennem annonceformater såsom billeder, videoer, karrusel- og canvas annoncer.

7414

Kampagner

Den billigste måde at øge din synlighed for potentielle kunder, hvilket gør denne kanal perfekt til små virksomheder.

7415

Remarketing

Er en effektiv måde at engagere de potentielle kunder, der tidligere har besøgt din hjemmeside.

7416

Dynamiske annoncer

Hvis din virksomhed sælger noget, der er til gavn for virksomhedsejere, kan LinkedIn være en relevant kampagneplatform.

//onlinerelation.dk/wp-content/uploads/2020/10/facebook-reklame.png
7417

Budget håndtering

Giver virksomheder mulighed for at placere deres produkter og tjenester foran dem, der aktivt søger efter dem.

7418

Målgrupper

Den vigtigste marketingkanal for enhver virksomhed, der ønsker at øge deres online tilstedeværelse.

7419

Rapportering

Displayannoncer kan markedsføre din virksomhed, når folk eks. ser videoer på youtube, kigger salgsannoncer på dba.dk eller ser nyheder på eb.dk osv.

//onlinerelation.dk/wp-content/uploads/2020/09/wordpress-hjemmeside-forretning.jpg

Hvis din virksomhed ønsker at komme ind på annoncerings markedet på sociale medier, bør du overveje at komme om bord.

Facebook-annoncering er nemt at komme i gang med, men kampagner kræver meget opmærksomhed for at få gode resultater. Du skal have styr på at skrive gode tekster, designe reklamen, tage billeder, lave video og løbende analysere på kampagne resultaterne.

Hvis du ikke har tiden og lysten til at lave det arbejde, så book et fuldstændig uforpligtende møde. Jeg kører faktisk rundt i hele landet til kunder, fordi jeg går rigtig meget op i at kende en forretnings DNA.

Er du klar på at få en snak om dine facebook kampagner?