Vil du være mere synlig?

Det kræver en strategi og en struktureret arbejdsgang, hvis din virksomhed vil være mere synlig.

Research

Før projektstart undersøges dine produkter eller dine tjenester, konkurrenter og tidligere marketingaktiviteter for at forstå den aktuelle situation og identificere dit potentiale.

Planlægning

Baseret på resultaterne fra vores research planlægges en strategi, der er skræddersyet til din virksomhed. Der oprettes en handlingsplan, herunder kampagne- og budgetfordeling, på tværs af Online Marketingkanaler.

Eksekvering

Strategien giver et solidt fundament for udarbejdelsen af et årshjul, KPIér og udførelsen. Efter implementeringen af strategien, analyserer og optimeres den konstant for at opnå de bedst mulige resultater.

<!–

–>


Hvad betyder Online Synlighed?

Den digitale verden er et konkurrencepræget sted som er fyldt med virksomheder, der kæmper for at blive set og hørt i forbindelse med deres annonceringer. Online Marketing er skabt ud fra det perspektiv at hjælpe virksomheder med at udnytte og forbedre deres online tilstedeværelse.

At have en større Online Synlighed som er opnået ved at udnytte organisk trafik, sociale medier, PPC (Pay Per Click) -annoncering og/eller content marketing, hjælper din målgruppe til at finde din hjemmeside og øge antallet af potentielle kunder.

Marketingfolk beskriver denne process som en ‘konverteringstragt’. At få din virksomhed vist i det digitale rum (den brede del af tragten) er det første trin. Det er her den potentielle kunde starter rejsen til at blive kunde. Når din virksomhed er blevet set, hvad enten det er via Google eller gennem betalt annoncering, er det sandsynligt, at den potentielle kunde besøger din hjemmeside igen (den midterste del af tragten).

Dette hjælper dine potentielle kunder med at danne en relation med din virksomhed gennem engagerende indhold, som du kan modne til at købe dit produkt eller din service.

<!–

–>


Det kommer ikke let

En virksomhed med en stærk online marketing strategi vil bruge annoncering, SEO og content marketing til at målrette produkter eller ydelser til de potentielle kunder i alle faser af denne rejse.

Online Synlighed består af en række meget forskellige tilgange, og der kræves ofte en kombination af de forskellige typer af salgskanaler. Uanset om målet er at opnå større online synlighed gennem organisk trafik, sociale medier, annoncering etc forbliver resultaterne de samme: Det handler om øget opmærksomhed for din virksomhed, og få den rigtige trafik til de rigtige sider.

7414

Facebook Annoncering

Den billigste måde at øge din synlighed for potentielle kunder, hvilket gør denne kanal perfekt til mindre virksomheder.

7415

Retarketing

Er en effektiv måde at engagere de potentielle kunder, der tidligere har besøgt din hjemmeside.

7416

LinkedIn Annoncering

Hvis din virksomhed sælger noget, der er til gavn for virksomhedsejere, kan LinkedIn være en relevant kampagneplatform.

//onlinerelation.dk/wp-content/uploads/2019/05/phone.png
7417

Google Ads

Giver virksomheder mulighed for at placere deres produkter og tjenester foran dem, der aktivt søger efter dem.

7418

SEO

Den vigtigste marketingkanal for enhver virksomhed, der ønsker at øge deres online tilstedeværelse.

7419

Display Ads

Displayannoncer kan markedsføre din virksomhed, når folk eks. ser videoer på youtube, kigger salgsannoncer på dba.dk eller ser nyheder på eb.dk osv.

<!–

–>


Vil du være mere synlig?


Du sidder måske med nogle spørgsmål om hvordan du kommer i gang med at optimere din online synlighed.

Jeg tager altid gerne en kop kaffe med dig, og ser på om Online Relation kan gøre noget for din virksomhed.


Book et møde på

Mads Kristensen

Marketing Konsulent

Mads Kristensen