Det kræver en strategi og en struktureret arbejdsgang, hvis din virksomhed vil være mere synlig.
Før projektstart undersøges dine produkter eller dine tjenester, konkurrenter og tidligere marketingaktiviteter for at forstå den aktuelle situation og identificere dit potentiale.
Baseret på resultaterne fra vores research planlægges en strategi, der er skræddersyet til din virksomhed. Der oprettes en handlingsplan, herunder kampagne- og budgetfordeling, på tværs af Online Marketingkanaler.
Strategien giver et solidt fundament for udarbejdelsen af et årshjul, KPIér og udførelsen. Efter implementeringen af strategien, analyserer og optimeres den konstant for at opnå de bedst mulige resultater.
<!–
Den digitale verden er et konkurrencepræget sted som er fyldt med virksomheder, der kæmper for at blive set og hørt i forbindelse med deres annonceringer. Online Marketing er skabt ud fra det perspektiv at hjælpe virksomheder med at udnytte og forbedre deres online tilstedeværelse.
At have en større Online Synlighed som er opnået ved at udnytte organisk trafik, sociale medier, PPC (Pay Per Click) -annoncering og/eller content marketing, hjælper din målgruppe til at finde din hjemmeside og øge antallet af potentielle kunder.
Marketingfolk beskriver denne process som en ‘konverteringstragt’. At få din virksomhed vist i det digitale rum (den brede del af tragten) er det første trin. Det er her den potentielle kunde starter rejsen til at blive kunde. Når din virksomhed er blevet set, hvad enten det er via Google eller gennem betalt annoncering, er det sandsynligt, at den potentielle kunde besøger din hjemmeside igen (den midterste del af tragten).
Dette hjælper dine potentielle kunder med at danne en relation med din virksomhed gennem engagerende indhold, som du kan modne til at købe dit produkt eller din service.
<!–
En virksomhed med en stærk online marketing strategi vil bruge annoncering, SEO og content marketing til at målrette produkter eller ydelser til de potentielle kunder i alle faser af denne rejse.
Online Synlighed består af en række meget forskellige tilgange, og der kræves ofte en kombination af de forskellige typer af salgskanaler. Uanset om målet er at opnå større online synlighed gennem organisk trafik, sociale medier, annoncering etc forbliver resultaterne de samme: Det handler om øget opmærksomhed for din virksomhed, og få den rigtige trafik til de rigtige sider.
<!–
Du sidder måske med nogle spørgsmål om hvordan du kommer i gang med at optimere din online synlighed.
Jeg tager altid gerne en kop kaffe med dig, og ser på om Online Relation kan gøre noget for din virksomhed.
Book et møde på
© Copyright 2020 All Rights Reserved