opbyg stærke kunderelationer

Display annoncering

Google Displayannoncer præsenterer brugerne for dine services eller produkter, der gør det muligt for din virksomhed effektivt at opsøge nye målgrupper, såvel som at målrette tidligere besøgende på din hjemmeside.
Google Display Ads Shopping

Muligheder med Google Display

Google Display-netværket (GDN) åbner uendelige muligheder for din virksomhed for at være tilstede på mange forskellige hjemmesider, uanset om du ønsker at engagere en bred eller specifkke målgrupper. Google Display-netværket har 3 millioner hjemmesider og apps, og tilstedeværelsen kan defineres ud fra mange forskellige parametre. 

Derudover kan din virksomhed bruge GDN til at retargeting. Det betyder at det er muligt at målrette de tidligere besøgende på din hjemmeside. Dermed kan du nå personer i overvejelsesfasen og levere forskellige budskaber baseret på deres tidligere adfærd på din hjemmeside.

Online Relation

Vi skaber resultater med Google Display Ads

Google Display Ads

Tilstedeværelse hvor kunden er online

Det kræver meget tid, indsats og engagement at optimere display annoncer for at sikre maksimalt afkast. Da dine displayannoncer vises på en brugers browser, mens de navigerer rundt på internettet er det afgørende dine annoncer er og relevante nok til at vække deres interesse.

Som minimum skal dine annoncer være nok til at plante et frø i brugerens bevidsthed, så de er mere tilbøjelige til at besøge din hjemmeside på et senere tidspunkt.

Vi har mange års erfaring med at skabe og administrere displaykampagner på tværs af et væld af brancher. Derfor ved vi hvilket grafisk udtryk der tiltrækker din målgruppe.

Sæt din virksomhed i rampelyset

Display-annoncering er ikke kun et opmærksomhedsværktøj. De kan fungere som en god salgskanal til at omdanne personer på internettet til nysgerrige besøgende og til sidst til kunder. 

Google Display er ofte forbundet med statiske, gentagne billeder med et tilbud og en opfordring til handling, der lige så ofte går ubemærket hen. 

Vi ved, at det går langt ud over det. Google Display annoncer kan dynamisk tilpasses for at matche dine målgruppers adfærdsmæssige interesser online. Man kan tilpasse annoncerne for at matche det stadie, hvor din målgruppe er på deres rejse. Ligeledes kan man ændre budskabet, grafisk udtryk og endda opfordringen til handling for at optimere dit budget og blive mere relevant for det, din målgruppe virkelig leder efter på det tidspunkt. 

 

Google Display Ads
Skab succes

Vi eksekvere på hvad vi siger

At vælge den rigtige virksomhed til at håndtere din markedsføring og web-løsninger er en stor beslutning, som kræver den rigtige mavefornemmelse og sikkerhed i de resultater du får ud af din investering.

Skab Succes

3 fordele ved at arbejde med Display annoncering

Opbyg Brand Awarness

Betalte søgeannoncer vises kun, når en bruger aktivt søger efter dit produkt eller din service. Med displayannoncer kan en virksomhed vise bannerannoncer med et grafisk udtryk, som etablerer brandbevidsthed blandt din tilsigtede målgruppe.

Retargeting

Displayannonce-retargeting betyder at vise annoncer for personer baseret på deres tidligere onlineaktiviteter. Dette inkluderer at vise annoncer til dem, der har besøgt din hjemmeside, men eks. ikke blev kunder.

Målrette nye kunder

Google Display Ads er meget effektive til at nå nye kunder. Når en person besøger en hjemmeside, der er en del af Google Display-netværket, har din annonce mulighed for at blive set af den person.

“Mads fra Online Relation og hans team har en dybdegående og detaljeret forståelse af performance marketing, især på Facebook og Google. Han har kørt vores Google Display ads, som har leveret resultater vi er yderst tilfredse med. Vi har fået leveret analytiske rapporter og været en del af at udvikle tilgangen og strategien til annonceringen”.

Anker Buchholtz
Team Nord & Klatregrej

FAQ om Display annoncering

Det kan være svært at finde rundt i alle de tekniske muligheder der eksistere i dag. Derfor kan du har se de spørgsmål vi oftest får.

Når du annoncerer med Google Display Ads, får du adgang til ‘Google Display-netværket’, som består af tusindvis af hjemmesider. Ved hjælp af Googles segmenter kan du målrette potentielle kunder på de hjemmesider de besøger. Hvis du eks. sælger køkkenudstyr online, kan du målrette personer, der er interesserede i madlavning, eller personer, der besøger madlavningshjemmesider og blogs der omhandler madlavning.

Google Display-annoncer er en god kanal i en marketings strategi til at nå nye kunder, der ikke kender dine produkter..

Det kan variere meget afhængigt af størrelsen på din virksomhed, hvor annonceudgifterne kan være fra 1000 kr om måneden for små virksomheder til over 100.000 kr om måneden for større virksomheder. 

Det vigtige er ikke, hvor meget du bruger, men at se på investeringsafkastet fra dine annonceudgifter. Hvis du bruger 2000 kr om måneden på Google Ads og tjener 4000 kr på dem, er annonceudgifterne det værd. Betalt reklame handler om at forstå dine tal og være i stand til at formidle et budget til et overskud.

Den store forskel er, at søgeannoncer vises for personer, der leder efter dit produkt eller din service, mens displayannoncer vises for personer, som du forsøger at nå baseret på forskellige målretningsparametre og bruges ofte bedst som en strategi for brandbevidsthed. 

Ofte bruges displayreklamer som en remarketingstrategi og vises for personer, der tidligere har set din hjemmeside.

Betalte søgeannoncer (Google Ads) og displayannoncer har forskellige fordele, så det er ikke et spørgsmål om, hvilken der er bedre; det handler om at forstå, hvordan din virksomhed kan drage fordel af begge metoder på forskellige måder. Mens betalte annoncer er specifikt målrettet søgemaskiner, vises displayannoncer på hjemmesider, der er forbundet med det produkt eller den tjeneste, en virksomhed annoncerer med.

Det er vigtigt ikke at se det som et spørgsmål om enten/eller. Det handler om at forstå, hvordan begge strategier kan gavne din virksomhed på forskellige måder.

bloggen

Relaterede guides

Bliv inspireret til at blive klogere i alt ligefra Digital Marketing til Webudvikling. Få tips og tricks til hvordan du selv kan komme i gang med SEO og se videoguides til hvordan du bruger WordPress & WooCommerce.
Holistisk marketing
Digital Marketing
Mads Kristensen

Holistisk Marketing

Holistisk markedsføring er en tilgang, der går ud over traditionelle metoder ved at betragte virksomhedens markedsføringsaktiviteter som en sammenhængende og integreret helhed.

Læs Mere »
Multichannel Marketing-Strategi
Digital Marketing
Mads Kristensen

Multi-Channel Marketing Strategi

Mange virksomheder bruger en multi-channel marketingstrategi til at styre deres kommunikation med deres kunder, hvilket efterlader de fleste af disse kanaler

Læs Mere »

Skal vi tage en snak om en Display annoncering løsning?

Siteground Hosting

Lukrative hosting og vedligeholdelsplaner